Ellapellabullerulle<3

Heej!
Jag kom hem precis efter en toppen dag med bästa Ella. Alltid lika kul med henne alltså!
Först var vi lite i stan och hon köpte en present till sin pojkvän Mark, aw. Bästa jag som hittade den alltså! 
Sen köpte jag en stickad tröja från Cubus också, som jag kan visa bild på någon dag. Sen gick vi till H&M och hon sa vad hon ville ha, och jag bästa jag hittar ju såklart den så den la hon undan tills imorgon. 
Efter att vi varit där drog vi och käkade på donken jag typ somnade nästan, haha! Och sen satt vi där tills vi blev omringade av äckliga personer som dräglade och sånt, då drog vi till ektorp och hämtade min cykel sen åkte till strömmen och satt lite och köpte kakor och hade det as mys. 
nu ska jag äta min mat och sen hjälpa Ella med matten, kysss! <3

Somnar sådär lite smått i donken.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0