Kul att bli en av de som blivit hackade..

Tja på er!
förlåt för världens sämsta uppdatering, men jag gjorde ett inlägg förut faktiskt och jag skulle bara skriva rubrik & lägga till en bild men det gick inte så jag blev as irriterad och stängde ner allt.. Ehehe, så kan de gå.
Och juste, min facebook blev hackad av den maskeradesurfaren och det va ju bara för läskigt, att h*n började skriva till massor personer och gilla grejer.. ae usch!
Nu har jag iaf ändrat lösen ord, från bästa till sämsta. Men nu är allt som det ska igen, hoppas jag!

Jag kom iallafall precis hem, såg nyss på Paranormal activity 3 med min söta Sara, som förkortade livet med 10 år.. 
Hon skrek mer än alla där inne tillsammans, på riktigt! Och jag fattar inte varför för så jäkla läskig va den ju inte ahhah! ae va söt hon är alltsåå! 

Vi hörs imorgon, kyss<3

Jag & Anesa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0